zaterdag 8 oktober 2011

Mini-mini shoplogje!




Vandaag ben ik voor mijn vriendin een cadeautje gaan kopen. Ik wou eigelijk nog wat nieuwe itemens voor mij kopen maar daar had ik geen tijd voor. Omdat het verschrikkelijk hard regende!
We zijn wel in de Blokker en Kruidvat geweest maar daar zag ik niks leuks.
Maar mijn vriendin verjaart dus vandaag en haar pyama party is dus vanavond en ik heb er ontzettend veel zin in. Maar wat ik dus gekocht heb is 

De allernieuwste CD van Selena gomez. Mijn vriendin is er echt helemaal weg van.
En ze wilt al zo lang een CD van Selena. Dus heb ik er maar is een voor haar gekocht.
En omdat dit haar laatste verjaardagfeest is heb ik dus een CD gekocht van 17,99(!)Deze nummers staan erop :  Love you like a love song , Bang Bang Bang, Who says, ..
En nog veel meer er staan ook nog nieuwe nummers die nog niet echt bekend zijn.

1 opmerking: