zondag 9 oktober 2011

10 dingen die je niet weet over ons : Deel 2



 Zoals je al weet zijn wij dood normale meisjes.
Fout! Dat zijn we dus helemaal niet.We noemen in deze post 10 dingen die je vast nog niet weet over ons.
Dit gaat over 10 dingen die je niet weet over Cleo.

1. Ik haat lezen. Ik moest zelfs een keer een boekverslag maken, maar ik had het boek helemaal niet gelezen.
2. Ik game heel erg veel. Zoveel mogelijk.
3. Ik heb wel 8 zonnebrillen, o.a. een Lady GaGa bril.
4. Als ik een jongen was, zou ik Jesse heetten, en nu heet mijn neefje zo!
5. Om één woordje moet ik echt altijd lachen, terwijl het nergens op slaat: Henkspenknenk.
6. Ik geef altijd heel veel geld uit, sparen vind ik erg moeilijk.
7. Ik heb ongeveer 25 nagellakpotjes, en ik wil er nog veel meer.
8. Ik kan heel snel blind typen. Ik typ namelijk altijd blind.
9. Toen ik pas 5 was, speelde ik elke dag een 18+ spel.
10. Vorig jaar had ik blauwe extensions. Nu wil ik graag rode highlights.

2 opmerkingen: