zondag 9 oktober 2011

10 dingen die je niet weet over ons : Deel 1


 Zoals je al weet zijn wij dood normale meisjes.
Fout! Dat zijn we dus helemaal niet.We noemen in deze post 10 dingen die je vast nog niet weet over ons.
Dit gaat over 10 dingen die je niet weet over Daniëlle.

1. Ik vind chocola helemaal niet lekker.
2. Als ik een jongen was heette ik Bob. (Schaam.)
3. Mijn ouders bekijken elke dag mijn blog.
4. Ik kan het geluid maken als een koe met mijn handen.
5. Ik ben al heel vaak begonnen aan een dagboek(ong. een 10 tal keer ) maar ik houd het niet langer dan 2 weken vol..
6. Dat ik ongeloofelijk snel groei.
7. Ik ben een echte boekenwurm. Als ik net naar de Bib ben geweest , lees ik al mijn boeken op een avond uit.
8. Ik heb hoogtevrees.
9. Ik houd graag van oude muziek. Maar ook van de muziek van Rihanna,en Lady Gaga.
10.Ik maak erg graag lijstjes. Van muziek , van boeken , van blogs.. Noem maar op !

2 opmerkingen:

  1. Ik heb ook hoogtevrees!!! :(((

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 5 & 10 komen me heel bekend voor haha.
    Leuk artikel!
    Ik ga jullie volgen :)

    Liefs, Romy

    BeantwoordenVerwijderen