zondag 9 oktober 2011

Onze stijl deel 2!


Waarschijnlijk vraag je nu af waarom deel 2 ? Omdat dit deel van 'Onze stijl.' over de stijl van Daniëlle gaat.'
(Dus over mijn  stijl.) Benieuwd? Klik dan op meer lezen!


Dit is mijn stijl :


Ik hou van ringen en kettingen. Ringen en kettingen maken bij mij gewoon een outfit af!

Obleka%2520floral_large

Ik hou echt ontzettend veel kleedjes. Ik draag ze (bijna) altijd in de zomer.
Ik draag ze altijd in de zomer en lente.
En natuurlijk draag ik dan ook vaak rokjes.

Tumblr_lssvl1r9jf1r3u8nso1_500_large

Ook hou ik erg van een jeansbroek met een simpel-shirtje!
Een jeansbroek draag ik meestal in de winter-herfst.

301596_135730949856481_100002587310384_183657_497443996_n_large

Normaal hou ik niet van gympen maar bij all stars maak ik graag een uitzondering.
Ik draag ze altijd onder mijn jeansbroeken.

Ik hou ook echt ontzettend van nagelak. Zelf heb ik er niet zoveel ongeveer maar een 20 tal.
Ja ik weet het  niet echt bepaald veel maar.. maar.. later worden dat er vast meer!

Dit is totaal niet mijn stijl :


Ik haat birckenstocks. Om 2 reden ze zitten echt niet goed aan je voeten (bij mij toch). 
En ze zijn er echt zo fake en goedkoop uit.


De harembroek ik vind  ik echt ongeloofelijk lelijk.
Net of je een ei in je broek hebt zitten , haha. En waar kun je deze broek eigelijk goed mee combineren?
Crocs dè plastice klompen. Deze 'klompen' zijn goed voor als je even door de tuin moet.
Maar voor het dag dagelijkse leven?  No no!


Een pet compleet belachelijk naar mijn mening.
Waarom ik het belachelijk vind weet ik niet...

4 opmerkingen:

  1. Ieuwww, ugsssss!!!!!! :((((

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, leuke post! Precies, Birckenstocks zijn zooo... Als je in Italie iemand met Birckenstocks ziet lopen, weet je al meteen dat het dutchies zijn, hihi

    XOXO

    BeantwoordenVerwijderen